Re: SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem

Autor: fr33k <fr33k_at_WYWAL_to_o2.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 21:27:08 MET DST

fr33k napisał(a):
> Witam wszystkich
>
> Jakis czas temu kupilem sobie ten dysk SAMSUNG SP2504C (plyta gl: Asus
> A7N8X-delux rev. 2.0, sata: SiI 3112 ) Problem polega na tym ze ten
> dysk czsami podczas pracy sie wylacza, po chwili sie wlacza i tak w
> kolko. w tym czasie uzywanie komputara jest nie mozliwe (komuter sie
> zawiesza). Po dluzszym czasie "odpoczynku" pracuje normalnie. Jest to
> moj 2 dysk wczesniejszy (ten sam model) zachowywal sie dokladnie tak
> samo lecz nie pracowal wogole, zostal wymieniony na gwarancji. Teraz
> [...]

dzieki wielkie za pomoc .
Udalo mi sie wgrac nowy bios troszke zmodowany, ale sterownik sata jest
teraz w wersji 4.2.76 , a nie 4.2.47 jak miale wczesniej. Dodalem do
tego nowe steroniki saty dla winXP i teraz zobaczymy jak bedzie chodzic.
A przy zastrzyku finanowym wymienie zasilacz ;)
Mam nadzieje ze problem juz nie powroci.

jeszcze raz wielki dziek.

--
Pozdrawiam Marcin