SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem

Autor: fr33k <fr33k_at_WYWAL_to_o2.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 13:23:16 MET DST

Witam wszystkich

Jakis czas temu kupilem sobie ten dysk SAMSUNG SP2504C (plyta gl: Asus
A7N8X-delux rev. 2.0, sata: SiI 3112 ) Problem polega na tym ze ten
dysk czsami podczas pracy sie wylacza, po chwili sie wlacza i tak w
kolko. w tym czasie uzywanie komputara jest nie mozliwe (komuter sie
zawiesza). Po dluzszym czasie "odpoczynku" pracuje normalnie. Jest to
moj 2 dysk wczesniejszy (ten sam model) zachowywal sie dokladnie tak
samo lecz nie pracowal wogole, zostal wymieniony na gwarancji. Teraz
wlasciwie nie wiem co robic, czy isc z nim tez na gwarancje? tylko ze
teraz pracuje normalnie bez problemow. Smart, ani inne narzedzia dyskowe
nie znajduja usterek czy bledow, mam wgrany najnowszy dostepny bios do
plyty gl.
Czy ktos sie spotkal z czyms takim, lub ma jakis pomysl co z tym zrobic??

wielkie dzieki .

--
Pozdrawiam Marcin