Re: Panele

Autor: .. <azishgan_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 18:52:27 MET DST

> Osz tyyyy... :) No dobra. Zlaczki ladnie obfotografowane.
> Teraz jeszcze powiedz czy udalo Ci sie toto zmusic do pracy
> jako czytnik kart :)

z tym byl najmniejszy problem, zadnych sterów nie potrzeba(XP), czytnik ma
dwie klasyczne wewnętrzne wtyczki USB - tak jak na fotce, po wetknięciu
jednej windowsxp wykrywa automatycznie i sam instaluje - pojawiają się dyski
USB. Druga odpowiada za frontowe złącza USB.

Nawet wtycznka Firewire jest typowa i podeszła (po małym podpilowaniu) do
karty Audigy2, pinout jest ten sam.

Najgorzej było ze spasowaniem mechanicznym bo o ile do mojej obudowy z biedą
dało się dopasować o tyle u znajomego (obudowa modecom jakastam) nijak się
nie dało bo panel był po prostu za krotki i nie było gdzie go chwycic
srubami.

Cały pinout jest opisany w byle manualu do płyty głownej MSI

Panel uzywałem jakiś czas ale pozniej wymontowalem bo plątanina kabli mi
przeszkadzała.