Re: Radeon 9600 pro problem pomocy :)

Autor: Temujin <grzhwva_at_bc.cy>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 00:29:58 MET DST

lukas napisał(a):
> Witajcie, problem mam następujący. komputerek na athlonie z płytą asusa.
> Grafika gf 4 mx chodzi ok. Mam radeonka 9600 wykrywanego przez xpeka jako
> 9600 sec i 9600 pro sec. Tzn pojawiają się dwie takie karty. Wszystko jest
> ok dopuki nie chcę instalować sterowników innych niż systemowe. Po
> instalacji catalistów lub omegi resetuje komputer, logo win się pojawia
> poczym następuje niesamowite niewiadomo co na ekranie taki poszatkowany
> kwadracikowy skaczący obraz. tak jakbym miał uszkodzony kabel do monitora
> czy co... pojęcia nie mam jak sobie z tym poradzić. Czy są jakieś możliwości
> [...]

Karta i jej chłodzenie czysta? Żadnych widocznych uszkodzeń?
Wybrzuszonych kondensatorów? Jaki masz monitor?
Spróbuj w innym kompie ją sprawdzić, artefakty na ekranie to niestety
może być objaw jej uszkodzenia - ściślej uszkodzenia pamięci na karcie
graficznej.

--
Temujin
"Słychać też złowrogi stukot setek kielni, a także