Re: Jak latwo zepsuc komputer

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 23:08:27 MET DST

On Thu, 28 Sep 2006 23:01:33 +0200, "Tomasz W"
<ratberto@poczta.onet.pl> wrote:

>Witam
>
>Pewnie bylo z 1000 razy ale jestem troche podlamany....
>Rozkrecilem kompa zeby sobie zmierzyc pare rzeczy bo chcialem sobie
>radiatorek zalozyc.
>Przy okazji wykrecilem grafike (stare TNT2) i poodkurzalem w srodku.
>Zlozylem.
>podlaczylem do kontaktu i .... nic
>Komputer sie wlacza, wiatraki sie kreca, diody od HD, LAN i power sie
>swieca.
>A na ekranie pustka.... Monitor dziala bo sprawdizlem.
>Kompuer na nic nie reaguje. Jak wyjalem pamieci to zapiszczal.
> [...]
Probuj uruchomic kampa w minimalnej konfiguracji. Plyta, CPU, RAM,
grafika, klawiatura

Jak ruszy, znaczy ze problem lezy w np. w napedach itp.

Warto sprawdzic czy grafika dobrze siedzi w slocie. Jesli to PCI
sprobuj w innym slocie. Czasem jakis paproch wpadnie i nie ma
kontaktu.

Jesli bylo cos ruszane przy procku, to mozna sprobowac ponownie do
zamontowac.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie