Re: alterantywa dla Fujitsu Siemens P19-2

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 23:09:53 MET DST

PiotrekN napisał(a):

> No dobra. Coraz bardziej jestem przekonany do tego. Ale mam jeszcze dwa
> pytania:
> 1. Używa ktoś z Was karty TV na tym monitorze, jeśli tak jaka jest
> jakość obrazu??

A jaki rozmiar maja obrazy w PAL? Rozcigajac niewiele zrobisz - filmy
ogladasie naprawdę dobrze. Jak nieejsteś fanatykiem - delikatnych smug
nie zauważysz (a te sa widoczne tylko przy dużym rozciagnieciu obrazu)
> 2. Jaki kolor obudoway polecacie, czy czarna zapewnia lepszy konrast
> szczegolnie przy pracy z www, bo wiekszosc stron ma baiłe tło??
Kup biała - niema znaczenia w dzień czarne obudowy róznyc sprżetów
potrafia drażnić. Zreszta nieprzejmuj sie kontrastem i tak jasnosc
zjedziesz na sam dół. Wiem co mówie.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.