Re: kto mi pomoże?! -problem z nagrywaniem na DVD

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 14:38:05 MET DST

Osoba bart napisała na pl.comp.pecet:

> Bufor odczytu nie skacze oscyluje w granicach 97%.Male wachania rzedu
> 2-4 %
Ekhm, przeczytaj jeszcze raz pytanie.

Najlepiej, tymczasowo przynajmniej, podłącz ją na osobny kanał i dysk na
osobny kanał, oba na master. Nie będą sobie przeszkadzały.

Chciałbym się jeszcze zapytać co do
> Kompa nie da sie normalnie wyłaczyc i trzeba go zresetowac
> przyciskiem by cokolwiek na nim zrobic.
To jest kompletny zwis, że nawet myszką nie można poruszyć, czy też coś
można zrobić? Opisz dokładnie, bo jeśli
> Plik 700 MB (.avi) pali na płycie DVD
jest jednym i tym samym plikiem, którego zawsze nagrywasz do testów,
istnieje prawdopodobieństwo, że na dysku twardym masz uszkodzone
sektory. Objawia się to tym, że wszystkie kolejno uruchamiane programy
się zawieszają lub zawieszają się całe podsystemy.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur