Re: kto mi pomoże?! -problem z nagrywaniem na DVD

Autor: bart <nolina_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 12:43:02 MET DST

> 1.Czy na płytkach CDRW i DVD +/- RW jest tak samo? (piszesz, że płytka
> po takim nagraniu nadaje się do wyrzucenia czyli jak rozumiem nagrywasz
> na płytkach typu R)

Tak nagrywam na płytach typy +/- R w trybie multisesyjnym.Do wyrzucenia sa dl
atego ze aby przerwac to wypalnie ktore zawiesza nagrywarke o czym pisalem
wyzej musze zrestartowac kompa.Potem jest komunikat przy próbie kolejnego
nagrania ze sesja jest otwarta i nie da sie nagrac w trybie disc at once.

> 2.Jaką wartość(podaj w procentach) ma bufor nagrywarki(nie bufor
> odczytu!).Czy ta wartość skacze, jest stała, wachania się
> małe/duże?.Opisz co się dzieje z tym buforem zanim płytkę skaszani

Bufor odczytu nie skacze oscyluje w granicach 97%.Male wachania rzedu 2-4 %

> 3.Wykluczyłeś zbyt dużą fragmentację dysku?

To wezmę pod uwage i zobacze.

> 4.Głowica od dysku twardego nie "rzeźbi" po dysku zbyt głośno podczas
> nagrywania?

Nie jest cicho natomistast naped często sie rozpedza głosno.Wlacza i
wylacza.A czasem jedzie stale.

> 5.W przypadku używania Nero Burning Rom(lub Express) ver.6x - ustawiłeś
> typ nośnika.Na samej górze jak uruchomisz Nero Smart Start jest do
> wyboru na czym masz nagrywać: CD/DVD.Tu jest wszystko ok?

Tu jest OK.

> 6.Nagrywarka jest podłączona na MASTER?
>To tez sparwdzę.

Bardzo bardzo dziekuje za te pytania.