Re: kto mi pomoże?! -problem z nagrywaniem na DVD

Autor: bart <nolina_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 15:12:28 MET DST

> Ekhm, przeczytaj jeszcze raz pytanie.

Dobrze przeczytalem, zle odpisalem.Oczywiscie ze pisalem o buforze nagrywarki.

> To jest kompletny zwis, że nawet myszką nie można poruszyć, czy też coś
> można zrobić? Opisz dokładnie,

Zawieszenie to polega na tym ze:postep nagrania staje,idzie tylko licznik
czasu jaki pozostal i jak sie to tak zostawi to idzie i idzie w
nieskonczonosc.Aby to przerwac naciskam w nero -przerwij jednak nie ma na to
zadnej reakcji ze strony nagrywarki.Jesli w tym czasie-tego zaprzestana
nagarnia chce uruchomic jakis program czy chocby exploratora to sie nie
uruchamia ew.po bardzo długim czasie.Myszka chodzi.Gdy chce wylaczyc kompa z
menu start-brak reakci tzn.nie wyłacza sie.Wtdy go restarruje
przyciskiem.Nagrywarka przerywa swa prace.
Nagrywam rozne pliki-tak sie sklada ze te ktore akurat sie nagrywaja to same
filmy po ok.700 MB albo muzyka .mp3 ew cd audio.Małe katalogi jakos ida ale
mam do zgrania katalog z programem w nim 4 katalogi kazdy po ok.500 Mb i nie
idzie nawet jak nagrywam kazdy osobno.Tzn idzie do 83% ale to roznie.Tak samo
jest z katalogiem z .mp3 o wadze ok 1,5GB.Takich przykladów jest wiecej.