Re: kto mi pomoże?! -problem z nagrywaniem na DVD

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 12:24:12 MET DST

bart napisał(a):
> Jest tak-postęp nagrania idzie do np.20 % i koniec w tym czasie napęd słychac
> ze pracuje natomiast nie reaguje ani na przerwanie nagrywania ani na przycisk
> wysuniecia płyty.Kompa nie da sie normalnie wyłaczyc i trzeba go zresetowac
> przyciskiem by cokolwiek na nim zrobic.
> Dodam jeszce ze próbowałem nagrywac róznymi programami nero rom 6,7,burn for
> free,cd burner.Wszędzie tak samo.
> Płyta po takiej historii nie nadaje sie juz do dalszego nagrywania-ponownie
> wlozna powoduje komunikat ze sesja jest otwarta i nie mozna nagrac w trybie
> [...]

1.Czy na płytkach CDRW i DVD +/- RW jest tak samo? (piszesz, że płytka
po takim nagraniu nadaje się do wyrzucenia czyli jak rozumiem nagrywasz
na płytkach typu R)
2.Jaką wartość(podaj w procentach) ma bufor nagrywarki(nie bufor
odczytu!).Czy ta wartość skacze, jest stała, wachania się
małe/duże?.Opisz co się dzieje z tym buforem zanim płytkę skaszani
3.Wykluczyłeś zbyt dużą fragmentację dysku?
4.Głowica od dysku twardego nie "rzeźbi" po dysku zbyt głośno podczas
nagrywania?
5.W przypadku używania Nero Burning Rom(lub Express) ver.6x - ustawiłeś
typ nośnika.Na samej górze jak uruchomisz Nero Smart Start jest do
wyboru na czym masz nagrywać: CD/DVD.Tu jest wszystko ok?
6.Nagrywarka jest podłączona na MASTER?

Tomaszek