Re: Matryca laptopa zwykla czy panorama

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 00:08:54 MET DST

> Czy warto do takiego zastosowania kupować laptop z matrycą panoramiczną?
>
> Bo niby to ładne i filmiki napewno lepiej na takim oglądać, ale do pracy z
> pakietami biurowymi czy przegladania internetu to na zwykłym monitorze 4:3
> generalnie raczej mi wysokości brakowało, a nie szerokości, a panoramy z
> tego samego przedziału cenowego są szersze ale niższe.
>
> - -
> Pozdrawiam:
> Adni

To naprawdę nie ma znaczenie. Ja będziesz oglądał filmy to 15,4 jest lepszy ale
do normalnej pracy 15' jest jak najbardziej OK.
Wszystko jedno co wybierzesz, bo 15,4 też ma swoje zalety przy arkuszach czy
Wordzie. Ale jak wybierzesz swoje 15' to będzie Ok i nawet nie pomyslisz o
czymś innym.
Kieruj się mocą procesora i wydajnością karty w tym wypadku.
Ja wolę 15,4 ale nie widze przeszkód pracować na 15'