Matryca laptopa zwykla czy panorama

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 23:53:13 MET DST

Witam
Wlaśnie chce kupić laptopa, który będzie używany do przegladania internetu,
komunikacja (gg), pakiety biurowe, nauka (w tym AutoCad, jakis AutoCad 3D,
jakies programowanie, słowniki). Nigdy nie miałem doczynienia z laptopani i
nie wiem jaki kompletnie wybrać do 2500 zl. Jeśli ktoś coś może doradzić to
będe wdzięczny. Ale najważniejsze na początek to dla mnie pytanie:

Czy warto do takiego zastosowania kupować laptop z matrycą panoramiczną?

Bo niby to ładne i filmiki napewno lepiej na takim oglądać, ale do pracy z
pakietami biurowymi czy przegladania internetu to na zwykłym monitorze 4:3
generalnie raczej mi wysokości brakowało, a nie szerokości, a panoramy z
tego samego przedziału cenowego są szersze ale niższe.

- -
Pozdrawiam:
Adni
e-mail: adni_NoSpam_@vp.pl