Re: Matryca laptopa zwykla czy panorama

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 00:55:43 MET DST

Użytkownik "Gil" <gilboaWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:7645.000001cc.4519a4f6@newsgate.onet.pl...

> To naprawdę nie ma znaczenie. Ja będziesz oglądał filmy to 15,4 jest
lepszy ale
> do normalnej pracy 15' jest jak najbardziej OK.
> Wszystko jedno co wybierzesz, bo 15,4 też ma swoje zalety przy arkuszach
czy
> Wordzie. Ale jak wybierzesz swoje 15' to będzie Ok i nawet nie pomyslisz
> czymś innym.
> Kieruj się mocą procesora i wydajnością karty w tym wypadku.
> Ja wolę 15,4 ale nie widze przeszkód pracować na 15'

No właśie katry graficzne: jekie w modelach do 2500 zł mają jakąś przyzwoitą
wydajność. W tej cenie chyba tylko wchodzą w grę GMA 900, GMA 950 i Ati
X200 - która z nich najlepiej sie opłaci -zastosowania tak jak napisalem
powyżej (raczej żadnych gier, ale moze jakiś filmik czasem i AutoCad oraz
jakiś AutoCad 3D - dokładnie nie wiem jaki, ale wiem napewno że coś takiego
używają na studiach i jest to raczej aplikacja nienajnowsza -któryś rocznik
sie tego uczy, choć może zmieniają wersje(?), ale jednak 3D.
A moze jakąś inną polecacie?

I jeszcze jedno jakiej firmy laptop kupić , byłem zdecydowany na Acer'a, bo
doś dobry mi sie wydaje stosunek wydajności do ceny, ale przeglądając
archiwum grupy widze że raczej nie jest polecany ze wzgledu na nienajlepszą
jakość (anawet pan Rasoslaw Sokół, kórego uwagi na grupie cenie sobie to w
którymś poście pisał. Z drugiej strony w miarę wydajnego HP, Toshiby lub
Lenovo raczej nie kupie.