Jaki monitor LCD dla osoby niedowidzącej

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 11:42:51 MET DST

Witam !!!
Zwracam sie do Państwa z prośbą o radę jaki kupic monitor LCD Jestem
osobą niedowidzącą Obecnie pracuję na samsungu 753S CRT 17, ale
chciałbym ze względu na ilość zajmowanego miejsca zmienić sobie
monitor na LCD, z tym, że mam wadę wzroku, obecnie pracuję na
rozdzielczości 1024 na 768 i jest to maximum przy jakiej jestem w
stanie pracować. wiem, że rozdzielczość natywna LCD to zazwyczaj 1280
na 1024 przy innych rozdzielczościach literki chyba wyglądają niezbyt
ciekawie więc pewnie wchodziłby w grę jakiś LCD 19. Niestety muszę też
siedzieć blisko monitora ok 15 cm od ekranu, wtedy widzę najlepiej.
Przy takiej odległości chyba nie da sie uzyskać komfortu widzenia
takiego, że np dół ekranu wygląda inaczej niż góra? Proszę o radę czy
w ogóle przy obecnym rozwoju tej technologii jest sens jeszcze się nad
tym zastanawiać? Gdybt CRT zajmował mniej miejsca nie zastanawiałbym
się. Monitor miałby zastosowanie biurowo-internetowe i oglądanie
telewizji (mam tuner TV w kompie)

--
Pozdrawiam
Jarek