HDD Samsung SP4002H

Autor: M.G. <marcogal_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 11:48:16 MET DST

Czesc,
problem z dyskiem SP4002H polega na tym ze nie moge nic na nim zapisac.
Tzn. moge kopiowac ale po resecie nic na nim nie ma. Nie ma żadnych plików.
Próbowałem różnych programów diagnostycznych wtym od samsunga, żaden z
nich nie wykrywa jakichkolwiek błędów. Próbowałem formatowania także
niskopoziomowego i też nie pomogło. Reorganizacja dysku za pomocą fdisk
też nic nie dała.
Przekładałem w różne konfiguracjie na ide master, sleve itp., także bez
efektu.
Może ktoś spotkał się z czymś takim ? Co robić ?