Re: Jaki monitor LCD dla osoby niedowidzącej

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 12:05:39 MET DST

> Zwracam sie do Państwa z prośbą o radę jaki kupic monitor LCD Jestem
> osobą niedowidzącą Obecnie pracuję na samsungu 753S CRT 17, ale
> chciałbym ze względu na ilość zajmowanego miejsca zmienić sobie
> monitor na LCD, z tym, że mam wadę wzroku, obecnie pracuję na
> rozdzielczości 1024 na 768 i jest to maximum przy jakiej jestem w
> stanie pracować. wiem, że rozdzielczość natywna LCD to zazwyczaj
> 1280
> na 1024 przy innych rozdzielczościach literki chyba wyglądają
> niezbyt
> [...]

Hmm... Co to znaczy osoba niedowidząca? (krótkowidz, dalekowidz,
zaćma, jaskra....)
Jeżeli jest to zwykła wada wzroku (krótkowidz lub dalekowidz) to
proponuję zaopatrzyć się w odpowiednie okulary do pracy przy
komputerze (z antyrefleksem).
Patrzenie z 15 cm na monitor (nie ważne crt czy lcd) może tylko
pogorszyć wzrok.

Radzę wizytę u okulisty.

Poza tym Samsung 753 jest bardzo kiepskim monitorem. Już lepiej 755
albo 757.

--
Józef