Re: Wybór dysku twardego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 11:23:22 MET DST

Użytkownik "uC" <uC@bla.bla> napisał w wiadomości
news:efaib6$km2$1@news.dialog.net.pl...
> "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> wrote in message

> Prosze szanownych grupowiczow. Nie nalezy wyciagac wnioskow nt awaryjnosci
> na podstawie kilku egz. danego modelu! Polecam storagereview.com i ich
> dane nt. niezawodnosci. Maja tam taki serwis gdzie mozna wpisac wlasny
> dysk i podac kiedy padl, ile lat pracuje dobrze itd. Dopiero od
> kilkudziesieciu egz (>100) daje sie sensownie wyciagnac wnioski (ci z Was
> ktorzy sa po telekomunikacji doskonale wiedza o czym mowie). Polecam do
> poczytania, czasami wstrzasajaca lektura!

A co piszą o nowych Samsungach? Bo ja od dwóch-trzech lat intensywnie
eksploatuję kilkanaście egzemplarzy i jak na razie nie miałem z nimi
najmniejszych problemów. Dla porównania - właśnie wymieniam trzeci dysk
Barracuda IV, który zaczął się sypać (prawdopodobnie mechanika) zaraz po
upływie gwarancji.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/