Re: Wybór dysku twardego

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 15:24:10 MET DST

"Michal Kawecki" cmrafe.vuq.ln@kwinto.prv

> A co piszą o nowych Samsungach? Bo ja od dwóch-trzech lat intensywnie
> eksploatuję kilkanaście egzemplarzy i jak na razie nie miałem z nimi
> najmniejszych problemów. Dla porównania - właśnie wymieniam trzeci dysk
> Barracuda IV, który zaczął się sypać (prawdopodobnie mechanika) zaraz po
> upływie gwarancji.

Właśnie jestem po lekturze Barracud -- mają chyba pięcioletnie gwarancje,
więc jakby porównanie niestosowne. Ja mam dwie Barracudy, które pracują
niemal stale (powiedzmy stale bez stu godzin rocznie) od paru lat i jakoś
nie narzekam. Ani nie hałasują, ani nie sprawiają problemów, a czasami są
aż nadto mocno eksploatowane... Wyłączam komputer praktycznie tylko w upalne
dni, aby go studzić. No i jak nie wyłączam -- to raczej dyski obciążam dość mocno.

-=-

Tu chyba jest mowa o Samsungu:

"M.G." efb7c8$pg5$1@nemesis.news.tpi.pl

> nie probowalem. Ale to zrobie przy najblizszej okazji.
> Precyzujac wyglada to tak ze pliki da sie kopiowac na hdd i z niego
> odczytac. Ale w miare tych operacji odczyt/zapis pojawiaja sie bledy ze
> dany plik uszkodzony/crc itp. A po resecie wszystko znika-wszystko to co
> bylo wczesniej skopiowane.
> I tak jak pisalem programy diagnostyczne nie znajduja zadnych bledow ze
> niby wszystko z hdd jest ok.

A zaczyna się chyba wątek tutaj: efasqt$4l4$1@atlantis.news.tpi.pl

-=-

Wypadałoby naprawdę zebrać informacje od wielu użytkowników.

E.