Re: Wybór dysku twardego

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 08:46:02 MET DST

"Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> wrote in message
news:113qzftfs5fze.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> Stanowczo odradzam dyski Szajsunga...
> Kiedy nie trafię na ich dysk to zawsze jest z nim problem. W dysku który
> sam posiadam, wysiadło łożysko dzięki czemu dysk jest najgłośniejszym
> elementem piecyka. Niestety na noc muszę go wyłączać ponieważ musiał bym
> zbyt głośną włączać radio aby go zagłuszyć a bez radia nie mogę spać... :)
> Ten dysk od chwili zamontowania go w komputerze nigdy nie był odkręcany,
> przenoszony, upuszczony i nie pracował w innej pozycji niż pozioma.
>
> W kieszeni siedzi przynajmniej 3 razy starszy dysk Fujitsu i tego skubańca
> [...]

Prosze szanownych grupowiczow. Nie nalezy wyciagac wnioskow nt awaryjnosci
na podstawie kilku egz. danego modelu! Polecam storagereview.com i ich dane
nt. niezawodnosci. Maja tam taki serwis gdzie mozna wpisac wlasny dysk i
podac kiedy padl, ile lat pracuje dobrze itd. Dopiero od kilkudziesieciu egz
(>100) daje sie sensownie wyciagnac wnioski (ci z Was ktorzy sa po
telekomunikacji doskonale wiedza o czym mowie). Polecam do poczytania,
czasami wstrzasajaca lektura!

Pzdr.,

--
uC