Re: Bad sector i gwarancja

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 11:09:09 MET DST

Eneuel Leszek napisał(a):

> Problem w tym, że gdy jest jeden ,,nadmiarowy'', pojawiają się bardzo szybko
> następne z przyczyny, o której napisałeś na początku. :)

[...]
> Ja od paru lat mam niby zupełnie popsuty (wg raportów) jeden dysk, a nie mam
> z nim żądnych problemów i pracuje on u mnie 24 godziny na 7 dni w tygodniu.
> W czasie upałów potrafi się zatrzymać bez ostrzeżenia.

Czasem miałem takie problemy z badami - pamiętajcie, że niezależnie od
MTBF (lub zależnie ;) ) talerz może sie, "rozmagnesować" w pewnym
punkcie. Polecam do tego świetny program, który wszystkie
logiczne/rozmagnesowane/itd. ale nie fizyczne bady naprawił mi - HDD
Regenerator. Działa pod dosem i win98.