Re: zamrażanie obrazu

Autor: <emisje_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 08:14:44 MET DST

Witam, sprawdziłem te nieszczęsne napiecia na zasilaczu i "niestety"
jest ok, tzn. że są w normie. Wiec problem nie rozwiazany,
zauważyłem, że gdy dam w 3Dmarku w ustawieniach na 1280 x 1024 i AA
to zawsze go wiesza. Dochodzę do wniosku że albo coś z chłodzeniem
nie tak (pasywne - podwiesiłem wiatrak - temp niby 45 - 60 w stresie)
moze żle wskazuje, karta się grzeje albo wina karty. Zamienie jeszcze
zasilacz na tagana (może już dziś przydzie) a potem test na grafy na
innym kompie i ... reklamacja.
Pozdrawiam
Janek