Re: zamrażanie obrazu

Autor: kwak <mkwak_at_poczta.fm>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 12:42:09 MET DST

>Użytkownik <emisje@wp.pl> napisał w wiadomości
>Witam,
>po załozeniu nowej grafiki (j/n) podczas pracy kompa - >przeglądarka
>(mozilla, lub opera) lub kikla okien otwartych różnych >programów -
>dochodzi do zwisu kompa (zamraza obraz) nic nie działa >tylko "twardy
>reset".

zapewne niewiele pomoge ale... mialem (mam?) taki sam problem po wymianie
grafiki oraz zasilacza. sek w tym ze u mnie problem wystepowal tylko na www,
poczta i w dodatku na win2000, na xp bylo ok lub prawie ok.
jak odpalilem gre to nic sie nie dzialo (zwisal jak wlasciwie nic nie
robilem na kompie). raz przy nagrywaniu plyty dvd nagral wyswietlil
komunikat ze gotowe i zwis, plyta nagrana ok. sprawdzilem napiecia
multimetrem(bez zarzutu), temperatury wszystkie w normie, rozkrecilem kompa
na czesci pierwsze zlozylem i bez zmian(sa zwisy).
az od kilku dni wszystko dziala ok. co bylo?
gf 6800gs, zasilacz mc feel o mocy przeszlo 350W zliczajac wykorzystywane
linie(12,5,3 V)
moze to pomoze wyciagnac jakies wnioski
pozdrawiam
kwak