Re: Wybór dysku twardego

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 22:35:07 MET DST

"Rogers" ef6mrc$f3k$1@atlantis.news.tpi.pl

> http://www.agito.pl/product/10446?cid=665
> W internecie czytałem, że jest dość głośny.

20 dB to szept. 18 dB więcej to 2^6, czyli 64 razy głośniej.
No i ten akurat ma 3.8 B, czyli 38 dB. :) Jeszcze jest ważne,
w jakiej odległości jest t o mierzone, ale ogólnie 38 dB to
baaardzo głośno jak na dzisiejsze dyski.

Ja swego komputera prawie wcale nie wyłączam od paru lat,
a gdybym miał takie dyski -- to jednak bym musiał wyłączać. :)
Wyłączam w upalne dni, bo wówczas i tak się wszystko wyłącza od przegrzewania. :)

Ale może to tylko na papierze 3.8 B, a w rzeczywistości mniej?

Barracudy są ciche.

 http://www.agito.pl/product/2931?cid=668 25 dB o 13 dB mniej

przy tej samej pojemności, a 13 dB to bardzo dużo

E.