klucz USB

Autor: anddoz <anddoz55_at_wp.kropka.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 22:27:02 MET DST

Witam
mam problem z kluczem USB 1GB, po włożeniu go do gniazda USB komputer go
widzi, ale nie mogę go otworzyć. Wyświela sie komunikat "dysk jest nie
sformatowany czy chcesz go sformatować?". Nigdy nie miałem takich
komunikatów, a wcześniej gdy korzystałem z innego komputera po włożeniu
klucza USB i uruchomieniu kompa ukazał sie komunikat o "niespójności
dysków" coś takiego, kliknołem na enter i komp wystartował tyle, że na
kluczu niektóre pliki nie dsły się otwierać, a nazwy plików wyglądały jak
japońskie krzaczki. Co mam zrobić aby odzyskać dane?
Proszę o pomoc