Problem z bootowaniem przez dysk USB

Autor: Piotrek <piko_at_mp3.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 22:22:25 MET DST

Cześć
Chce zabootować system do dysku USB na laptopie. Laptop ma obsługę usb
boot, ale niestety pomimo moich wysiłków nie mogę tego zrobić. Po
rozpoczęciu instalacji wszystko jest ok do momentu zgrania plików na dysk i
restarcie odpala się windows żeby zacząć instalację i koniec blue screen z
inforacją błędu stop - dysk jest dobry bo na innym laptopie zainstalowany
działa. Nie mogę zainstalować systemu na dysku włożonym bezpośrednio bo komp
ma sata a dysk przez usb jest ata
Zna ktoś może przyczynę?
Z góry dzięki
Pzdr