Re: Karta graficzna do grafiki i HDTV, tanio, jaka ?

Autor: Piotr <neutron_skasujto_at_gower.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 11:17:26 MET DST

Szybko udalo mi sie znalesc, pewne informacje i niestety potwierdzily
sie moje obawy, doiero model x1800 ma pelna wsparcie dla HDTV,
a to juz wydatek minimum 800 zl :(

x1300 - 480i
x1600 - 480i, 720i
x1800 - 480i, 720i, 1080i

Nie wiem co w tej sytuacji zrobic, czy kupic x1600 zmieszcze sie w
500 zl i bede mial wsparcie dla HDTV, ale tylko czesciowe......
Czy kupic jednak 7600GS gdzie koder obsluguje z tego co widac full.
Ale jest ryzyko ze 'jakosc' obrazu nie bedzie mnie w pelni
zadowolala :( No bo ta fajna tania karta S3 zupelnie niewiadomo jaka
da mi 'jakosc' obrazu, a wzasadzie najbardziej mi na tym zalezy.
Wiec chyba jednak bede musial sie zadowolic nie pelnym HDTV
i wybrac x1600, ale jeszcze sie zastanawiam...

Pozdrawiam
Piotr