Re: [OT] Jak zmienić folder docelowy WIN XP ?

Autor: Ihor <ihor5_at_mail.ru>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 11:32:32 MET DST

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message
news:ef5hn9$jdq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "dzieciol" napisał:

> Nie! Taka postawa strusia doprowadziła do zalewu dresiarstwa na ulicach i
> internecie. Bo jak zawczasu nie zwróci się jednemu uwagi na niestosowność
> plucia na chodnik, to za jakiś czas inni będą bez żenady defekować na
> środku
> trotuaru.
>
> JoteR

Ale poetyckie porównanie...
A ja jedynie pomyliłem grupy.
Nie można kulturalnie i bez agresji?
RS nie zrobił nic strasznego.
Wkurzył mnie natomiast Toamszek, który dorzuca swoje 3 grosze pisząc nie
wiadomo po co to samo co RS.
Każdemu zdarza się popełniać błędy. A pisanie o defekacjach czy sugerowanie,
że ktoś jest dresiarzem, jest po prostu nie na miejscu w tym przypadku.