Re: Karta graficzna do grafiki i HDTV, tanio, jaka ?

Autor: Piotr <neutron_skasujto_at_gower.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 10:54:18 MET DST

>ostatnio przesiadalem sie z radka9550 na gf6800gs palita i faktycznie
>wydawalo mi sie ze kolorki sa jakby troszke bardziej matowe, a przy
>odtwarzaniu video szczegolnie w slabej jakosci wydawalo mi sie ze kolor
>czerwony jakby gorzej wyglada...

No wlasnie, czyli problem nadal istnieje i w jakosci 2D ATI nadal
lepiej wyglada. Jest jakasz szansa ze moze na np. Gigabyte jest lepiej
niz na karcie Palit, ale z drugiej strony moze to byc problem
wszystkich GF :(

Gdyby tak bylo to jak dlamnie oznacza ze GF odpada :(
A z drugiej strony wspomaganie HDTV jest chyba tylko w drogich
modelach ATI i na takie cacuszko jak np. ATi Radeon X1900XTX 512MB
HDTV jeszcze raczej dlugo nie bede mial :(
Sprobuje teraz poszukac najtanszego modelu ATI z HDTV, ale z tego co
czytalem, raczej tylko drogie modele to maja, jak znacie jakis tanie
model ATI z HDTV dajcie znac !

>zastanawiam sie czy chodzi o jakies slabsze przetworniki
>cyfrowo-analogowe? bo jesli tak to przy stosowniu wyjscia DVI nie
>powinno byc roznicy, w koncu obraz jest cyfrowy i wszystkie kolorki sa
>konkretnie oznaczone.
>czy ktos czuje sie na silach sprawe wyjasnic?

Dolanczam sie do pytania!
Natomiast z tego co mi sie wydaje to moze byc poprostu kwestia
zastosowanych chipow ATI inaczej przetwarza kolory technologia GF
inaczej i moze inaczej sie tego nie da wyjasnic...

Pozdrawiam
Piotr