Re: VRAM a rozdzielczosc

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 01:49:26 MET DST
Message-ID: <ef4h69$qsk$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

mancer napisał(a):
> Użytkownik "hanek" <bhanek@o2.pl> napisał w wiadomości
>> bo jak dobrze licze to obraz w rozdzielczosci 1280x1024 w 32 bitach
>> zajmuje 1280*1024*4bajty = 5242880bajty
>
> Dobrze liczysz. Ale to w tej chwili jest już raczej średnia
> rozdzielczość ;-)
hyh no niestety
niedawno kupilem nowa karte i sie cieszylem ze moge grac w 1024x768
co do tej pory uwazalem za wysoka rozdzialke
troszke sie zmieszalem gdy w jakis testach byla ona opisana jako niska ;-(
>
>> powiedzmy ze razy 2 bo jeszcze buforowanie
>
> Albo 3 - Triple Buffering . Jest jeszcze taki parametr w driverach jak
> "Max Frames to Render Ahead"- i gdzies to musi być trzymane :)
> Do tego przy postprocesingu (np. motion blur) czasem trzeba sobie
> stworzyć dodatkową texturę (albo kilka!) o rozmiarze ekranu...

hmm no to by conieco wyjasnialo ;-)
thx

hanek
Received on Sun Sep 24 01:50:12 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Sep 2006 - 01:51:21 MET DST