Karta graficzna do grafiki i HDTV, tanio, jaka ?

Autor: Piotr <neutron_skasujto_at_gower.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 19:45:11 MET DST

Witam

Potrzebuje dobrej kart graficznej, ale nie interesuja mnie wylacznie
wyniki w 3DMArku czy inne testy wydajnosci, bo gram raczej
sporadycznie, a wiekszosc tego co mozna w sieci o kartach graficznych
przeczytac to kieruje sie glownie tym kryterium oceniajac karty.
Pracuje natomiast po kilka godzin przy obrobce grafiki na potrzeby www
i nie tylko, oraz polprofesionalnie montuje cyfrowe nagrania wideo.

Potrzebuje karty do ktorej bedzie podpiety dobry monitor LCD po DVI,
najwazniejszy jest dlamnie wyrazny i ostry obraz, mysle ze do moich
potrzeb przyda sie 256 MB na karcie, no i trafily mi juz w rece
pierwsze nagrania HDTV-H.264 i obecna karta nie daje rady.....

Wiec w zasadzie najwazniejsza jest jakos obrazu i support HDTV,
niestety ostatnio mialem duzo innych wydatkow i na karte chcialbym
wydac 300 zl maxymalnie w porywach do 500, ale wolal bym nie....
Co byscie mi poradzili ze sredniej polki ?
Bo na np. GF7900GTX poprostu nie mam funduszy :(

Pozdrawiam
Piotr