Re: Wybór drukarki - Epson Stylus Photo R220 kontra Canon PIXMA iP4200

Autor: Mrqs <mrqs_at_o2aaaaaaaaa.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 17:14:22 MET DST

Pawel Kraszewski napisał(a):

> Czyli podsumowując - raczej skłaniałbym się ku Canonowi, choć rozsądne
> punkty za Epsonem mogłyby zmienić decyzję.

Mam Canona Pixme 3000 - sporo drukuje na plytkach a takze inne fotki.
Jesli chodzi o eksploatacje - jest tanio, atramenty po 19zl za kolor -
idzie wytrzymac. Co do jakosci wydrukow foto - nie wiem, bo nie mam
potrzeby drukowac wysokojakosciowych zdjec. W kazdym razie w porownaniu
z poprzednia moja drukarka (HP) to niebo i ziemia. Jestem bardzo
zadowolony z tej Pixmy.

Mrqs