Re: Wybór drukarki - Epson Stylus Photo R220 kontra Canon PIXMA iP4200

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 17:22:07 MET DST

Dnia Thu, 21 Sep 2006 17:14:22 +0200, Mrqs tak nawijal:

> Mam Canona Pixme 3000 - sporo drukuje na plytkach a takze inne fotki.
> Jesli chodzi o eksploatacje - jest tanio, atramenty po 19zl za kolor -
> idzie wytrzymac. Co do jakosci wydrukow foto - nie wiem, bo nie mam
> potrzeby drukowac wysokojakosciowych zdjec. W kazdym razie w porownaniu
> z poprzednia moja drukarka (HP) to niebo i ziemia. Jestem bardzo
> zadowolony z tej Pixmy.

Mnie pare dni temu zdziwilo, ze spluwaczka, czyli pojemnik na zuzyty
tusz (z czyszczenia glowic etc) jest prawie pusty, mimo, ze od ponad
roku drukuje jak szalony roznego rodzaju plakaty i insze...
Zastanawiam sie czy to ma czas serwisowania liczony w setkach tysiecy
czy moze juz milionach stron :)

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...