Umarłe gniazda USB 1.1

Autor: JRT <rtyszek_at_CIACHUCIACHUo2.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 19:14:21 MET DST

Przyszło mi do głowy zamienić podłączenia na płycie (Asus A7V333), by mieć
USB 2.0 wyprowadzone na czoło kompa, a USB 1.1 na śledź z tyłu. Do tej pory
było odwrotnie, ale zaczęło być zbyt nieporęczne ze względu na aparat
cyfrowy z USB 2.0. Aparat podłączony do przednich gniazd działa znakomicie,
ale... No właśnie. Jakiekolwiek urządzenia USB 1.1 podłączane teraz do
gniazd USB (i tych 2.0, i 1.1) przestały być widziane przez kompa.
Całkowicie. Dobrze jedynie działają gniazda USB 1.1 "defaultowe" (te
bezpośrednio z płyty, z tyłu kompa), ale one są zajęte przez monitor i
drukarkę...

Skoro działa 2.0, to chyba 1.1 powinny tym bardziej? Program USBReady
wskazuje, że wszystko jest OK, pod względem hardware'u i software'u... Wg
właściwości systemu też wszystkie urządzenia działają ok. Od paru tygodni
próbuję pokonać problem, i już mi ręce opadają.

WinXP Home, ze wszystkimi aktualizacjami.

Co może być przyczyną? Pomóżcie, proszę...

Pozdrawiam
Robert