Re: Myszka za okolo 200PLN

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 19:13:09 MET DST

to0l napisał(a):

> Z MX1000 jest taki problem ze posiada akceleracje wsteczna i nie nadaje sie do
> grania ( moze i sie troche nadaje ale mi nie odpowiada ) i nie jest na kablu.
> Ostatecznie wybieram miedzy
> - Logitech G3 Game Laser Mouse
> - Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse
> - Razer Diamondback
> Ergonomicznie najbardziej mie odpowiada G3 ( podobna do mojej mx310 ) tylko czy
> jest pozbawiona akceleracji wstecznej? Bo wiem ze inne lasser'owki ( mx 1000 )
> mialy z tym problemy.

Weź się zastanów czy nie wydać kasy na nową grę, a do grania nie kupić
sobie:

A4Tech X-718 - porównany z Logitech G5, Razer Copperhead, Creative
Fatal1ty 1010 na pclab.pl,
http://pclab.pl/art18073-6.html

lub jego młodszego brata A4Tech X-750F, ktoś to cudo opisal na
http://forum.pclab.pl/t183607.html
lub
http://pclab.pl/forum/lofiversion/index.php/t186314.html

Żeby nie było, ja tej myszy nie mam, ale pomimo wypowiedzi różnych
ludków, że A4Tech to szajs uważem, że robi dobre myszki.
Po co płacić 200 PLN jak można niecałe 100 PLN.

--
Slaw