Tania grafika na AGP z 2x DVI ?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 18:15:37 MET DST

Witajcie.

Mam strasznie dzwiny konfig jesli chodzi o kompa, ale najwazniejsze jest
to, ze toto ma 2 monitory i o to chodzi.
Jest to zrobione metoda kombinowana - 1 monitor obsluguje Riva TNT2, a
drugi jakis stary chyba S3 z 8 (4?) MB pamieci na PCI.

Byc moze czeka mnie wymiana jednego z monitorow (oba to CRT 17") na panel
LCD 17" i dlatego zalezy mi na jakiejs grafice, ktora miala by 2x DVI i
potrafila obsluzyc na raz 2 monitory (to dzis chyba standard?).

Nie gram, a wydajnosc obecnych grafik mi wystarcza, pytanie tylko - nie
bedzie zadnych problemow z podlaczeniem drugiego CRT przez przejsciowke
D-SUB --> DVI?

Grafika powinna byc mozliwie jak najtansza, moze byc uzywana, zeby tylko
byla na AGP i przez zlacza oferowala dobra jakosc obrazu. Pomozecie? :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak61@tlen.pl      GG: 1004327      ICQ: 21284055      www.adak.int.pl