Śledź audio do płyty Gigabyte

Autor: Paweł <phajdys_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 18:10:45 MET DST

Witam!

Mam problem. Mam głośniki 5.1 (no, to akurat nie jest problem ;) i nie mogę z
tego powodu podpiąć do karty muzycznej (zintegrowanej z płytą główną Gigabyte
pod P4) mikrofonu.

Wiem, że potrzebuję śledzia, który dedykowany do płyty Gigabyte zwie się
Surround Kit (czy też Gigabyte Combo) tak jak to tutaj jest opisane
http://www.gigabyte.pl/Technologie/6_channel.htm

Tymczasem obecnie w Polsce jest to praktycznie nie do dostania - w sklepach
nie mają na stanie, brak również w hurtowniach.

Zastanawiam się więc, czy można zamiast śledzia Gigabyte'a wykorzystać
urządzenia takie jak te oferowane na Allegro:
http://www.allegro.pl/item127957632_zobacz_tego_szukasz_sledz_z_wjsciami_audio
_.html
http://www.allegro.pl/item127882262_sledz_audio_szczegoly_na_fotkach.html
http://www.allegro.pl/item128540959_sledz_audio_z_wyjsciami_cyfrowymi.html