Re: Tania grafika na AGP z 2x DVI ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 00:23:50 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński <adak61@gazeta.pl> wrote:

> Mam strasznie dzwiny konfig jesli chodzi o kompa, ale najwazniejsze jest
> to, ze toto ma 2 monitory i o to chodzi.
> Jest to zrobione metoda kombinowana - 1 monitor obsluguje Riva TNT2, a
> drugi jakis stary chyba S3 z 8 (4?) MB pamieci na PCI.

            Szkoda trzymac takich staroci jesli to w miare wspolczesny konfig,
a nie tak samo stary technologicznie jak te karty.

> Byc moze czeka mnie wymiana jednego z monitorow (oba to CRT 17") na panel
> LCD 17" i dlatego zalezy mi na jakiejs grafice, ktora miala by 2x DVI i
> potrafila obsluzyc na raz 2 monitory (to dzis chyba standard?).

            A w stakim wazie po co Ci 2x DVI? Przeciez jeden to bedzie LCD
(mozliwe ze z DVI, ale jesli nie to przelotka) a drugi zostaje CRT i tu
standardowe rozwiazanie 1x DSUB, 1xDVI-I, 1x SVIDEO sietnie sie sprzwdza.

> Nie gram, a wydajnosc obecnych grafik mi wystarcza, pytanie tylko - nie
> bedzie zadnych problemow z podlaczeniem drugiego CRT przez przejsciowke
> D-SUB --> DVI?

            Nie bedzie, za to problem jest z czym innym - takich kart praktycznie
nie ma na AGP i sa cholernie drogie - wydajene wsaplczesne grafiki ATI lub
jedna z wersji Matroxa G550 2x DVI.

> Grafika powinna byc mozliwie jak najtansza, moze byc uzywana, zeby tylko
> byla na AGP i przez zlacza oferowala dobra jakosc obrazu. Pomozecie? :-)

            A co to za plyta? JEsli 3D niewazne to moze byc chocby R9000 dobrej
firmy i pasywnie chlodzony - zadziala z kazda plyta - zarowno AGP 1.0, 2.0
jak i 3.0.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl