Re: Myszka za okolo 200PLN

Autor: NoRek <spam_at_stop.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 23:31:18 MET DST

Krzysztof Rynkowski wrote:
> Użytkownik "to0l" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości

> (...)
> Faktycznie masz problem ;-)
> Jak szaleć, to szaleć...
> Ja bym wybrał tą:
> http://www.allegro.pl/item126047003_maxi_mysz_dla_gracza_projektanta_logit_g5_2000dpi.html

niestety ale wszystkie laserowe lacznie sa chore na
akceleracje wsteczna. co do wyboru to polecam poczytac
recenzje na www.twojepc.pl wszystkie wymienione przez toOl'a
myszki byly tam testowane i porownywane. sam obecnie mam
mx310 i tech chetnie bym go wymienil ja wzialbym krait'a lub
  diamonback'a

--
NoRek