Re: Notebook dla studentki do 4000 pln

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 23:20:12 MET DST

On Tue, 19 Sep 2006 22:33:54 +0200, Maciej Browarczyk wrote:

> Po co taki kombajn do internetu, "pisania" i filmow? Po co tyle ramu,
> taki proc? Niech kupi uzywanego PIII 1GHz, z dyskiem 10-20Gb, 512 ramu i
> starczy, za reszte niech sobie zrobi tipsy i idzie na disko-bandżo
> ;->

Tak? Bo używane notebooki to bardzo fajna sprawa, gdyby nie drobna kwestia
baterii. Bo upolować takiego który ma >2h baterii już jest niełatwo. A
takiego z ponad 3h się już nie da w ogóle. Chyba nie chcesz zmuszać biednej
studentki do popierniczania w kółko i wszędzie z cegłą zasilacza i żebrania
o gniazdko przy każdej możliwej okazji?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//