Re: Myszka za okolo 200PLN

Autor: Gil <gilboa_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 23:41:03 MET DST

NoRek <spam@stop.pl> napisał(a):
> niestety ale wszystkie laserowe lacznie sa chore na
> akceleracje wsteczna. co do wyboru to polecam poczytac
> recenzje na www.twojepc.pl wszystkie wymienione przez toOl'a
> myszki byly tam testowane i porownywane. sam obecnie mam
> mx310 i tech chetnie bym go wymienil ja wzialbym krait'a lub
> diamonback'a

Bes Sęsu, że tak powiem. Ja kupiłem jakiś czas temu w Saturnie pod Warszawą
myszke optyczną, chińską marki Sonic na kablu i jest doskonała pod wzgledem
ergonomicznym, działa na każdej powierzchi i ma delikatne podkładki i nic nie
rysuje. Kosztowała 20 zł.
Kupiłem też poźniej Logitecha do laptopa - Logitech Pilot. Gubi położenie na
desktopie komputera, trzeba parę razy pomachać aby zorientować się gdzie jest
kursor, szoruje biurko ale do pudełka dodali kupę papierów z ofertą Logitecha,
za co zapłaciłem.