Re: Do kompletu potrzebuje: Grafika PCI-E (okolice 600-650 zł) / OC

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:26:02 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz Ozer" napisał:
> tylko firma Galaxy jest mi zupełnie nieznana. Ile warte są produkty
> Galaxy ?

Nie jestem pewny, ale przypuszczam że Galaxy, podobnie jak
inni producenci, dostaje karty referencyjne od nVidii
 i na taki wzór montuje swoje produkty.
Potwierdzeniem byłaby duża prędkość pojawiania się na rynku
produktów tej firmy, np. zaraz po premierze 7900gs był
prawie natychmiast model tej karty Galaxy.
Co do jakości użytych podzespołów (nie licząc GPU) to nie wiem.
Natomiast zgodność "programowa" Galaxy jest jak dla mnie
 dość solidna (na przykładzie posiadanej 7600gs Galaxy):
- działa ze wszystkimi sterownikami jakie sprawdzałem (81.24,91.47),
jest obsługiwana przez RivaTuner, a także inne narzędzia
- pod linuxem (Suse) też nie sprawia żadnych problemów:
(działa ze sterownikiem ze strony nVidii)
Jest też możliwość wyciszania wiatraka.

Apropo chociasz jestem laikiem w kwestii 3Dstudio,
to ciekaw jestem jak zamierzasz wykorzystać tę karte w 3DSMax?
Chcesz renderować efekt końcowy (do plików) przez kartę graficzną
(nie "przez" CPU)? Czy tylko chodzi o szybki podgląd sceny?

Pozdrawiam,
Marek