Re: Do kompletu potrzebuje: Grafika PCI-E (okolice 600-650 zł) / OC

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:34:46 MET DST

Użytkownik "Netx" napisał
> renderować efekt końcowy (do plików) przez kartę graficzną

Pytam o to bo kiedyś wydaje mi się że nie było możliwości liczyć
scenę inaczej jak przez CPU (i trwało to długo).
I ciekaw jestem czy teraz można wykorzystywać kartę
graficzną przy renderowaniu do celów "produkcyjnych"
a nie tylko dla zabawy. Bo przypuszczam że
jakość byłaby lepsza przy renderowaniu przez CPU.

Pozdr.
Marek