Re: Do kompletu potrzebuje: Grafika PCI-E (okolice 600-650 zł) / OC

Autor: Arek O <ozerWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:08:14 MET DST

> i 256bitowa szyna pamieci i kosmiczne OC -w skrocie duzy skok wydajnosci vs
> 7600GT a cena wcale nie az tak duza

Poczytam i poszukam informacji o tej karcie. Mam jedno pytanie - Co najlepiej
określa wydajność karty ( MEGAPixele / s Ilość frames / s w grach ? Co jest
najlepszym wskaźnikiem wydajności karty graficznej ? )

Proszę w dwóch zdaniach napisać o tym "kosmicznym OC" ?

Czy karta jest tania ? Hmm. Jesli porównywać to markowe z markowymi...
Niemarkowy 7600 GT to oklice 500 zł - ta jest więc o 50% droższa ! Podobnie
markowe 7600 GT to 600-650 zł a markowy 7900 GT to 900-1000, czyli znowu 50%
więcej ! A może źle rozumuje, może lepsza jest niemarkowa o lepszych
parametrach ?

> na pewno mniej markowe od gigabyte czy msi ale gwara jest więc czym sie
> przejmowac , za takiego samego gigabyte trzeba dac 900zł

Nie chodzi mi tylko o niezawodność, bo 2 lata gwarancji rozwiązują problem.
Ale czytałem w CHIP że markowe karty (Asus, Gigabyte, Microstar) mają lepsze
podzespoły, o lepszych parametrach i lepsze jakościowo. Nie jest to moje
zdanie, i nie chcę zaprzeczać, tylko zapraszam do dalszej dyskusji. Jak to w
końcu jest ?

Pozdr. arek