Notebook dla studentki do 4000 pln

Autor: D|Maxxx <dieta.maxxx_at_SPAMgmail.com>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:08:22 MET DST

Witam Grupowiczów!

chcialbym zebyscie posrednio (przeze mnie) doradzili mojej kolezance.

dziewczyna szuka notebooka w cenie do 4000 pln
  i nie wiecej. Studiuje wiec glowne zastosowanie to internet, pisanie i
ew. filmy, zadnych gier. Dosc istotne jest zeby byl w miare lekki -
czeste podroze, no i dziewczyna raczej drobna jest wiec po co ma dzwigac
;) nie znam sie na laptopach wiec prosze Was o porade:

jaka firma? trwalosc, niezawodnosc i dobry serwis, mala waga i dobry
czas pracy, choc to nie najwyzszy priorytet. Nie musi to byc smok jesli
chodzi o moc - pewno dobrze byloby zeby nie grzal sie zbytnio.

modele ktore dala mi do zaopiniowania:

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=30799&szerokosc=916

http://www.asus-a8h.notebook.org.pl/asus-a8h-notebook/

czy cokolwiek oprocz wagi przemawia na korzysc asusa?

bede wdzieczny za wszelka pomoc,

pozdrawiam serdecznie,

--
-+- D|Maxxx -+-