Re: No to sobie potestowałem, opinie o P5N32

Autor: FriendOnet <f_r_i_e_n_d_KaSuJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 08:47:49 MET DST

Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości
news:eephpq$o37$1@inews.gazeta.pl...

> Z prostych rzeczy:
> - nie działa UltimateBootDisk taki z PM8, DriveImage, Ghost (16MB
> obraz płytki ma),

ggs>Hmm az sam u siebie sprawdze z ciekawosci.

:( PM8 nie widzi partycji dynamicznych, ale jestem ciekaw efektu

> - nie śmiga kontroler Promise na PCI

ggs>Raczej powinien. W jakim sensie nie smiga?

Dowolne gniazdo PCI = post PC przechodzi, kontroler Promise wykonuje swój
post,
restart po zapytaniu dysku startującego (rozpoczęcie czytania HDD)
Kopiowałem partycję startową na inny HDD, bez zmian.

> No to zostaję z E6400 i co dalej "potestować" ;(
> Myślałem jeszcze o P5LD2 rev 2.0, czy warto taki downgrade zrobić?

ggs>Generalnie z tego co piszesz to jak dla mnie az takie minusy to nie sa.
Plytka ggs>jakby niebylo wypas. Fakt faktem za czesto DOSowych progsow czy
tez boot CD nie ggs>uzywam wiec nie mam co marudzic.

Oj pomarudziłbym...jeśli pozwolisz.
Wykonałem wszystkie update XP (via www), łącznie z nowiutkim sterownikiem MS
dla Jmicron. Problem jest głównie związany z tym wyposażeniem.
Około 15 sekundowe blokowanie kursora przy wkładaniu płytki, przed updejtem
było to krótsze i mniej drażniące ;)
BRAK możliwości emulowania zabezpieczeń Safedisc/Securom, testowałem na
jednym tytule, nie będą działały kopie. Chętni z P5B niech sobie ściągną na
przykład NFS MW, ten program wystarczy do sprawdzenia.

*
Core2Duo E6400, P5B Dlx/Wi-Fi, 2048MB/533, Sapph_X700Pro
CT-A2ZS1394,CT-InspireP580 5.1,TV2000XPExp,Hyundai_IQ790
3x80GB/7200SATAII,SD-M1712/GSA-H10ARBBU,GPS-350BB-101A