Pomóżcie złożyć komputer.

Autor: l_uke <nx9020_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 13:20:36 MET DST

Witam!

Potrzebuję pomocy przy złożeniu nowego komputera. Od jakiegoś czasu nie
śledziłem nowinek i wypadłem trochę z obiegu. Komp ma kosztować około
1000zł, więc raczej bez szaleństw. Ma być do filmów, internetu, różnych
biurowych rzeczy i do grzebania w telefonach (simlocki i takie tam
inne). Komputer będzie dla osoby, która nie ma za bardzo pojęcia o
informatyce i zależy mi na tym, żeby był bezproblemowy i wszystkie
komponenty w miarę sprawnie współpracowały.

--
Pozdrawiam,
luke