Re: Pomóżcie złożyć komputer.

Autor: FriendOnet <f_r_i_e_n_d_KaSuJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 18:00:13 MET DST

Użytkownik "l_uke" <nx9020@wytnij.to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eeojn0$hhv$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Potrzebuję pomocy przy złożeniu nowego komputera. Od jakiegoś czasu nie
> śledziłem nowinek i wypadłem trochę z obiegu. Komp ma kosztować około
> 1000zł, więc raczej bez szaleństw. Ma być do filmów, internetu, różnych
> biurowych rzeczy i do grzebania w telefonach (simlocki i takie tam
> inne). Komputer będzie dla osoby, która nie ma za bardzo pojęcia o
> informatyce i zależy mi na tym, żeby był bezproblemowy i wszystkie
> komponenty w miarę sprawnie współpracowały.

A ja takie coś pochwalę:
http://www.allegro.pl/item125915804.html

XP po instalacji 53 MB zajętej pamięci, żadnych sterowników nie wymagało.
Lepsiejszy głośniczek w obudowie już podłączony pod kartę dźwiękową.
Cede to miało, malutkie i zgrabniutkie i ciche.
Dyska można sobie wsadzić lepsiejszego, USB ma to nawet DVD w obudowie można
dokupić, z tysiąca jeszcze zostanie.