pradozernosc kart graficznych

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 12:22:50 MET DST

Witam

szukam szukam i nie bardzo moge znalezc jakies konkretne zestawienie.
zreszta zestawienie to bylo by juz super, w specyfikacjeach poszczegolnych
kart tez zadko jest to podawane - co najwyzej tych topowych - 100W 120W etc
zalezy mi na kupnie nowej grafiki (nawet nie mi - mlodszemu bratu) z klasy
raczej
ekonomicznej cos w stylu 7300GT - 7600GS ktos wie gdzie ewntualnie moge
znalezc
informacje odnosnie ile pradu pobieraja karty graficzne tego segmentu
ewentualnie moglby mnie nakierowac na to jak tego poszukac
(wiem moge zasilacz wymienic na mocniejszy i takie tam, ale po tym jak
szukalem tego dosc dlugo zwyczajnie z ciekawosci zalezy mi na konkretach)

z gory dziekuje

artur