Re: jak podkrecac ?

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 09:24:42 MET DST

Użytkownik "soonic" <xxsoonic@op.pl> napisał w wiadomości
news:eeo5qi$n08$1@nemesis.news.tpi.pl...

> pojawil sie problem po jakims czasie podczas gry, komp mi sie wylaczyl
> wiec zmniejszylem do 178, na razie jest dobrze, ale
> zastanawiam sie czy nie lepiej jest zrobic np ok 166x12?
> plyta a7v8x-x na kt400a

no na pewno bedzie to bardziej "standardowe" rozwiazanie - szczegolnie dla
szyn - ich taktowania pozostana wtedy bez zmian
z tego co wiem niektore modele twojego procka (A1700+) chodzily bardzo
stabilnie na szynie 200MHz ale nie testowalem tego sam - mialem tez A1700+
ale poszedl do braciaka - wiec nie jestem w stanie powiedziec ci czy bedzie
latwo ;)

> a w ogole to nie czuje roznicy po takim podkreceniu, gra mi chodzi jak
> chodzila
> w innych warunkach tak samo. Jedyna roznica to w testach.
> Chyba widoczna roznice bede mial po dolozeniu kolejnej 512 lub zmianie
> grafiki.
> Tak mysle, ze w zasadzie podkrecanie procka nawet o te 500mhz (to juz jest
> duzo)
> ma sens tylko wtedy gdy sie kompa uzywa do konwertowania duzych plikow,
> obrobki, czy kompresji.
> W innym przypadku chyba nie warto ponosic tego ryzyka. (?)

a jaka masz grafike i ile ramu?? i do czego przede wszystkim wykorzystujesz
komputer??
procek ma duze znaczenie np podczas kompresji audio/video, renderowania np w
3ds, obrobce foto