Re: Szukam plyty bez wodotryskow:)

Autor: Michal <clonus_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 09:23:29 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eeo5fd$tkr$4@news.lublin.pl...

> Plyte bez zintegrowanego dzwieku to raczej ciezko w tych czasach - ale
> najwazniejsze, ze w ogromnym stopniu ograniczy wybor.

no po wstepnym rekonesansie na rynku zauwazylem ze tylko plyty serwerowe
spelnialy by ten warunek..

> Nastepnie - powinienes sie skolei zastanowic, ktory procesor wybierzerz
> zeby zawezic mozliwosci doboru plyty i reszty... :)

co do procesorow to naprawde nie wiem .. anie chce wywolywac kolejnej wojny
Intelowcow z AMDkowcami :)) obecnie mam Athlona, ale nie z przywiazania..
tylko tak dla testow zamienilem z Intela :)

> Btw - jaka masz karte dzwiekowa?

RME HDSP Multiface + UAD-1+ 4GB RAM, wiec jedno jest pewne, musi byc to
plyta ktora potrafi obsluzyc wiecej niz 4GB RAM, bo widac jest na nich
zaledwie 3,5GB...

pozdrawiam

Michal.